Sfaturi care se aplică în toate sectoarele
Prima prioritate: conformează-te cu recomandările Guvernului
Înainte să te gândești la consecințele economice pentru afacerea ta, ar trebui să te gândești la sănătatea oamenilor care sunt implicați în ea. Fie că angajații tăi lucrează de acasă sau nu, monitorizarea regulată a recomandărilor autorităților este crucială pentru a-ți menține business-ul pe roți.
Fii la curent cu informațiile care pot impacta afacerea ta
Mai mulți factori pot afecta magazinul tău online. Pentru a fi la curent cu aspectele financiare, trebuie să urmărești frecvent știrile noi ale Guvernului sau ale unor publicări terțe – recomandăm www.stirioficiale.ro. Daca afacerea ta depinde în principal de livrarea produselor pe care le vinzi, fii la curent cu status-ul soluțiilor de livrare și logistică pe care le utilizezi. Acest lucru te va ajuta să fii proactiv către clienții tăi, comunicând soluțiile de livrare disponibile pe care le-ai ales pentru că încă funcționează și comunică eventualele modificări de livrare.
Amână toate ședințele și caută noi alternative
Fie că aveai planificate meeting-uri în companie, cu furnizorii sau clienții, evenimente mari etc., ar trebui să le amâni sau să le anulezi.
Totuși, există alternative:
- În cadrul companiei, comunică prin video-call-uri în loc de ședințele cu prezență fizică;
- Pentru evenimente externe, folosește-te de varianta webinar-elor și live-streaming pe rețele de socializare.
Comunică
Ar putea fi momentul bun să faci update la shop
Update pentru paginile de produs
Pune experiența clientului pe primul loc
UX Design: sunt multe studii care arată un interes în creștere pentru experiența utilizatorilor în magazinele online. Simplifică-ți pașii de achiziție, fă informațiile cheie mai vizibile, adu în evidență butoanele importante: aceștia sunt pașii esențiali care vor aduce o experiență mai buna pentru vizitatorii online. Îți va îmbunătăți și rata de conversie. În situația de față, este important să arăți în mod clar că poți încă să livrezi produsele.
Shopping-ul online este mai bun
În mod special pentru vânzătorii care au și magazine fizice, va fi necesar să îți aduci clienții către magazinul online. Pentru a face acest lucru, utilizează oferte promoționale să le atragi atenția și promovează shopping-ul online prin avantajele sale.
Îmbunătățește-ți strategia de comunicare
Sunt foarte puține magazine online care reușesc să vândă fără să comunice. Acum este momentul perfect să îți îmbunătățești strategia de comunicare, fără să uiți de rețelele de socializare, acestea contribuind la creșterea shopping-ului online.
Dacă ai nevoie de ajutor în zona de magazine online sau strategii de comunicare și social media, suntem la un click distanță.