COVID-19: Sfaturi practice pentru magazinele online

Consecințele situației legate de sănătate evoluează în fiecare zi, iar izolarea din toată țara ridică multe întrebări printre vânzătorii online, pe care vrem să le abordăm rapid.
sfaturi magazin online

Sfaturi care se aplică în toate sectoarele

Prima prioritate: conformează-te cu recomandările Guvernului

Înainte să te gândești la consecințele economice pentru afacerea ta, ar trebui să te gândești la sănătatea oamenilor care sunt implicați în ea. Fie că angajații tăi lucrează de acasă sau nu, monitorizarea regulată a recomandărilor autorităților este crucială pentru a-ți menține business-ul pe roți.

Fii la curent cu informațiile care pot impacta afacerea ta

Mai mulți factori pot afecta magazinul tău online. Pentru a fi la curent cu aspectele financiare, trebuie să urmărești frecvent știrile noi ale Guvernului sau ale unor publicări terțe – recomandăm www.stirioficiale.ro. Daca afacerea ta depinde în principal de livrarea produselor pe care le vinzi, fii la curent cu status-ul soluțiilor de livrare și logistică pe care le utilizezi. Acest lucru te va ajuta să fii proactiv către clienții tăi, comunicând soluțiile de livrare disponibile pe care le-ai ales pentru că încă funcționează și comunică eventualele modificări de livrare.

Amână toate ședințele și caută noi alternative

Fie că aveai planificate meeting-uri în companie, cu furnizorii sau clienții, evenimente mari etc., ar trebui să le amâni sau să le anulezi.

Totuși, există alternative:

  • În cadrul companiei, comunică prin video-call-uri în loc de ședințele cu prezență fizică;
  • Pentru evenimente externe, folosește-te de varianta webinar-elor și live-streaming pe rețele de socializare.

Comunică

Fii cât de transparent se poate cu angajații și clienții tăi. Este important să comunici în mod clar toate informațiile relevante legate de activitatea ta clienților. Fie că este printr-un update al homepage-ului pe website, pe rețelele sociale pe care ești activ, pe blog-uri și forumuri, rămâi transparent și proactiv. Dacă timpul de livrare este afectat de situație, nu uita să faci un update la termenii și condițiile de pe site.

Ar putea fi momentul bun să faci update la shop

Situația curentă poate duce la creșterea timpului pe care îl aloci pentru îmbunătățirea performanței website-ului. Uite câteva recomandări care te-ar putea ajuta

Update pentru paginile de produs

Pentru SEO, acest lucru poate fi util. Fă-ți timp să regândești titlurile, să optimizezi cuvintele cheie și detaliile de produs, cu descrieri clari și precise. Punându-te în locul vizitatorilor poate fi interesant pentru a prioritiza informațiile.

Pune experiența clientului pe primul loc

UX Design: sunt multe studii care arată un interes în creștere pentru experiența utilizatorilor în magazinele online. Simplifică-ți pașii de achiziție, fă informațiile cheie mai vizibile, adu în evidență butoanele importante: aceștia sunt pașii esențiali care vor aduce o experiență mai buna pentru vizitatorii online. Îți va îmbunătăți și rata de conversie. În situația de față, este important să arăți în mod clar că poți încă să livrezi produsele.

Shopping-ul online este mai bun

În mod special pentru vânzătorii care au și magazine fizice, va fi necesar să îți aduci clienții către magazinul online. Pentru a face acest lucru, utilizează oferte promoționale să le atragi atenția și promovează shopping-ul online prin avantajele sale.

Îmbunătățește-ți strategia de comunicare

Sunt foarte puține magazine online care reușesc să vândă fără să comunice. Acum este momentul perfect să îți îmbunătățești strategia de comunicare, fără să uiți de rețelele de socializare, acestea contribuind la creșterea shopping-ului online.

Dacă ai nevoie de ajutor în zona de magazine online sau strategii de comunicare și social media, suntem la un click distanță.

Alte articole

Vrei să îți crești afacerea?

Dă-ne un semn și ținem legătura!

date contact kat agency