Organizează-ți proiectele cu Todoist

Cu un User Interface superb, suport pentru multiple platforme și funcții de colaborare, Todoist este partenerul tău perfect.
organizare task-uri cu Todoist

Plusuri

  • Suport pe mai multe platforme
  • Funcții excelente, cum ar fi rapoarte de productivitate
  • Interfață eficientă
  • Funcții colaborare
  • Funcționalitate offline

Minusuri

  • Cateva funcții importante nu sunt disponibile în varianta gratuita

Dacă îți cauți o aplicație foarte bună pentru a-ți organiza task-urile pentru proiectele la care lucrezi, una care se găsește și pe toate device-urile pe care le folosești, care îți afișează rapoarte de productivitate, Todoist este pentru tine. Acestă aplicație o găsești pe toate device-urile importante și este foarte ușor de folosit. Are o variantă gratuită, care este foarte bună, dar și o variantă plătită.

Cost

Todoist este o aplicație cu plată, dar are și o variantă gratuită. Pe langă acest lucru, compania oferă discount-uri pentru cadrul educațional și companii non-profit.

Varianta gratuită oferă o experiență bună, dar nu îți dă acces la cateva funcții pe care ți le-ai putea dori, cum ar fi memento-uri, etichete, filtre și posibilitatea de a comenta la task-uri și upload de fișiere. Cu un cont gratuit, poți colabora cu alți oameni, până la 5 per proiect și să ai până la 80 de proiecte active.

Varianta Business a aplicației îți dă acces la toate funcțiile. Primești acces la tot ce am enumerat că lipsește la varianta gratuită, precum și rapoarte de productivitate, teme premium, backup-uri automate, forwarding pe email, sincronizare în calendar, template-uri de proiecte și registru de activitate. Poți avea până la 500 de proiecte active și poți colabora cu până la 50 de persoane per proiect. Această varianta costă $60/an/utilizator. Primești și inbox pentru echipă, roluri pentru admin și membri, facturare centralizată.

Funcții de bază

Pe lângă deadline-uri, comentarii și stabilire a priorității task-ului, poți adăuga memento-uri și etichete. Etichetele pot fi ce vrei tu și le poți seta o culoare.

După ce îți setezi contul de Todoist și ai câteva task-uri scrise, este posibil să vrei să îți creezi un filtru personalizat – să vezi doar task-urile care bifează anumite criterii. De exemplu, poți face un filtru pentru task-urile care au deadline-ul astăzi sau mâine și au o anumită etichetă, indiferent de proiectul din care fac parte.

Todoist are opțiuni de memento foarte bune. Notificările pe email sunt și ele prezente, precum și notificările tip ”push” care sunt native telefoanelor mobile. Pe lângă acest lucru, sunt disponibile și memento-uri pe bază de locație – poate lucrezi pe teren, trebuie să faci ceva anume de la birou, dar nu știi exact când vei ajunge.

Pe lângă deadline-urile clasice, poți seta și task-uri recurente. De exemplu, poate ai un newsletter de trimis în fiecare zi de marți.

Partea cea mai interesanta a Todoist este că poți seta toate cele enumerate mai sus fără să îți iei mâinile de pe tastatură, fiind posibil prin ”natural language input”. Pentru acest lucru, ai nevoie de un vocabular minim al limbii engleze. Luând din nou exemplul cu newsletter-ul de mai sus, tot ce ai nevoie pentru a seta task-ul este să scrii ”Trimis newsletter every Tuesday 11am @marketing #Proiect1”. Ce înseamnă asta? Ți se va adăuga task-ul recurent ”Trimis newsletter”, cu reminder în fiecare marți la ora 11 dimineața, cu eticheta ”marketing”, în proiectul ”Proiect1”. Atât de simplu!

Cam atât despre Todoist, am vrut să scriem doar o introducere scurtă a aplicației. Vom reveni și cu articole separate de how-to cât de curand! 🙂

Alte articole

Vrei să îți crești afacerea?

Dă-ne un semn și ținem legătura!

date contact kat agency